ASTR – “R U With Me”

artworks-000057440250-ni177h-t500x500

Detta är inte hip hop alls, med det var så himla bra att jag verkligen ville dela med mig! ASTR är en duo från New York som består av Zoe och Adam. Jag vet inte ens i vilken genre jag ska klassa denna musik…? Eller det kanske inte ens behövs, det är bra musik helt enkelt!

Denna låt “R U With Me” är ny-släppt och duon är just nu på turné.

Lyssna på “R U With Me” här nedan!

Hör mer musik från ASTR via deras soundcloud på www.soundcloud.com/astr_music

Det var tack vare en av mina favoritrappare som jag upptäckte ASTR idag. Big K.R.I.T. tog nämligen till hans twitter för att uttrycka sig om låten. Se hans tweet nedan och följ honom @BIGKRIT!

 

Leave a Reply

